Csííz!! Egy falat sajt

Csííz!! Egy falat sajt

Tökmagos pogácsa

2020. december 31. - Hódi Katalin

Szilveszter napjára kerestem egy gyors receptet, mert most nincs időm most kísérletezni.

pogi8.JPG

Hát ez nagyon jól sikerült keresgélés volt. A receptet Magosbolt oldalán találtam és mivel kipróbált recept, bátran belevágtam.

Na jó, annyira nem voltam bátor, hogy az élesztőt felfuttatás nélkül adjam hozzá, ezért egy pici tejben felfuttattam, így csak 2/3-nyi tejföl került a tésztába.

pogi1.JPG

pogi3.JPG

 

Másik változás, de ez inkább csak a jó dolog négyzetre emelése, hogy hajtogatáskor már parmezánososan érett tökmagos sajttal szórtam meg.

pogi4.JPG

 

Ajánlom ezt a receptet, ha egy kis újra, másra vágytok pogácsa területén.

pogi9.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyfalatsajt.blog.hu/api/trackback/id/tr1216366866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása